Argumentujte vždy s přehledem a získejte lidi na svou stranu nenásilně a spolehlivě!

3 KROKY
ÚČINNÉ ARGUMENTACE

(metoda, kterou se průměrně nadaný člověk naučí za 3 dny)

♥ Váš projev se stane přesvědčivý a působivý.

♥ Lidé budou rozumět a věřit tomu, co jim říkáte.

♥ Snáze získáte lidi na svou stranu.

Lenka Fasterová

maják, který svítí a inspiruje vás na vaší plavbě vodami síťového marketingu

Znát vlastnosti, výhody, účinky. Vědět, proč to funguje. Mít jistotu, že dokážu pomoci. Mít chuť a zájem šířit informace. Umět vypíchnout podstatu. Znát souvislosti...

Nic z toho samo o sobě nestačí, abychom  člověka přesvědčili. Abychom ho získali na svou stranu. Abychom mu otevřeli oči.

 

...pokud nebudeme vědět, jak své argumenty použít. Jak je naformulovat a řadit k sobě. Pokud si neosvojíme 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE.

Pokud jste zastánci smysluplných, logických a funkčních řešení,  pak zpozorněte!

Buď 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE objevíte nebo...

  •   ... nadále argumentujete náhodně, nepromyšleně, tak, jak se vám vynořují myšlenky
  •  ... stále máte pocit, že nedokážete vypíchnout podstatu, a tak raději říkáte všechno
  •  ... nepřetržitě vršíte argumenty jeden přes druhý a zahlcujete přemírou informací
  • ... opakovaně ztrácíte drahocenný čas a lidé ztrácejí zájem
  • ... potají obviňujete sami sebe, že nejste dost dobří, abyste druhé přesvědčili
  • ... trvale máte špatný pocit z neúspěchu a nevíte, jak ten bludný kruh přerušit

A přitom je řešení na dosah!

Co když existuje jednoduchý klíč, kterým si odemknete umění ovlivnit lidi a získat je na svou stranu? 
A
le nejen to!

Co byste řekli tomu, kdybyste díky této jednoduché metodě dokázali:

  • ... vždycky uhodit na tu správnou strunu
  • ... používat argumenty promyšleněcíleně
  • ... přesvědčit lidi jak racionální, tak emocionální
  • ... dokázat rozlišit mezi silnýmislabými argumenty a umět je používat
  • ... vědět, jak a kdy použít argumenty emocionální, a kdy racionální
  • ... stát se osobností, která má vliv na to, co si ostatní myslí
  • ... dokázat lidi získat na svou stranu

Chcete se dál trápit s vhodnými argumenty, lidi přesvědčovat a přemlouvat, jeden argument přebíjet jiným, a stále nemít výsledky?

  • ... nezáleží na tom, co víte
  • ... nezáleží na tom, jak jste výřeční
  • ... nezáleží na množství informací, které můžete použít
  • ... nezáleží na tom, jak skvělý je váš produkt nebo příležitost
  • ... nezáleží na tom, jak jste hlasití

To, na čem opravdu záleží, je umět vystavět skvělou argumentaci pomocí tří jednoduchých kroků!

V praxi to znamená: 

  • ... znát a dodržet logickou strukturu řazení jednotlivých argumentů
  • ... vědět, který argument je slabý a který silný
  • ... umět vytvořit emocionálníracionální argument
  • ... vědět, jak řadit argumenty tak, aby fungovaly
  • ... umět v argumentaci navázat na to, co o člověku, kterého mám před sebou, vím 

Jestli chcete mít skutečný úspěch v argumentaci, naučte se oslovovat jak rozum, tak emoce lidí, které chcete získat na svou stranu.

 

Nejjednodušší cestou je osvojit si metodu 3 kroků účinné argumentace!

Znamená pro vás dostat se do cíle nejkratší cestou

Umožní vám cítit se dobře

Ušetří vám energii, čas i zklamání z neúspěšné argumentace

MÁTE OBAVU, JESTLI TO OPRAVDU BUDE FUNGOVAT? ŽE KAŽDÝ ČLOVĚK JE JINÝ, A JAK MŮŽE JEDNO SCHÉMA FUNGOVAT NA VŠECHNY STEJNĚ?

Dobrá zpráva je, že řada lidí, kteří si to také mysleli, už metodu 3 kroků úspěšné argumentace používá v praxi a docela se s ní skamarádili. Přinesla jim totiž výsledky.

Jedná se o tři jednoduché krokyjednu důležitou dovednost, které se dají naučit

 

Lidi jsou skutečně různí, ale v zásadě slyší na dva různé přístupy. A s oběma těmito přístupy metoda pracuje. Proto je široce použitelná opravdu pro každého. A pokud k tomu ještě kvalitně nasloucháme a zjistíme, který typ argumentů je pro našeho komunikačního partnera „sexy“, trefíme se vždy „do černého“.

Máme před sebou skvělé know-how, které bere v úvahu různorodost lidí.

PŘEMÝŠLÍTE, JESTLI NENÍ LEPŠÍ ŘÍDIT SE VLASTNÍ INTUICÍ NEŽ SE ŠNĚROVAT DO NĚJAKÝCH ŠABLON? 

Tuto metodu jsem před pár lety učila na jednom firemním kurzu. Jeden z účastníků – vedoucí obchodního úseku, se právě připravoval na jednání vedení firmy. Potřeboval přednést a zdůvodnit návrh na nákup nového auta pro obchodní úsek. Nedával tomu moc šancí. Zpočátku se i na metodu 3 kroků díval dost skepticky. Byl zastánce "přirozenosti", ale na prosazení návrhu měl opravdu velký zájem. Naučil se tedy tříkrokovou metodu a na jednání se pořádně připravil. Zvládl to nakonec tak výborně, že se nákup nového auta do půl roku zrealizoval.

Svou individualitu, jedinečnost a originalitu můžeme v rozhovoru s úspěchem využívat, jakmile zvládneme obecně platné základní principy. A argumentace pomocí tří kroků patří k dobrému základu.

ŘÍKÁTE SI: CO KDYŽ NEDOKÁŽU ROZPOZNAT, CO JE PRO DRUHÉHO DŮLEŽITÉ A CO NE?

Pokud máme alespoň minimální zájem o druhé, jsme v rozhovoru schopni objevit momenty, které mají pro druhého význam. A pokud se dostaneme do situace, že si tím nejsme jisti, zeptáme se. Že nevíte jak?

Co když existuje jednoduchý návod, jak tvořit a klást otázky?
Co když existuje šikovná pomůcka, která nám umožní zeptat se vždy tak, jak potřebujeme?
Co když zjistím, že lidem může být příjemné odpovídat na opravdu dobré otázky?

 

Vědět, jak se dobře ptát, je pro účinnou argumentaci důležité. Navíc dobře kladené otázky otevírají srdce lidí a posilují vzájemnou důvěru, takže zjistit, co je pro druhého opravdu důležité, se stává daleko snadnějším.

Říká se, že nejlepším argumentem je mnohdy otázka. Lidé, kteří dokáží klást otázky a poté naslouchat odpovědím, jsou v životě mnohem úspěšnější než ti, co to neumí.

I V OBLASTI ARGUMENTACE EXISTUJE FUNKČNÍ SYSTÉM. CO SE STANE, KDYŽ SI HO OSVOJÍM? 

- dokážu vždy uhodit na tu pravou strunu

- mám připravené různé typy argumentůumím je používat

- argumenty používám promyšleněcíleně

- umím přesvědčit lidi jak racionální, tak emocionální

- lidi na mé argumenty slyší

- dokážu posoudit sílu argumentů z hlediska druhých

- umím správně argumenty řadit podle jejich významu

- kvalitní argumentace je běžnou součástí mé komunikace

 

Když si osvojíte metodu 3 kroků účinné argumentace, razantně stoupne vaše přesvědčivost a lidé víc budou naslouchat tomu, co jim chcete říci.


JAK JSEM SE S METODOU 3 KROKŮ ÚČINNÉ ARGUMENTACE POTKALA JÁ...

♥ Poprvé jsem se s metodou 3 kroků účinné argumentace setkala před několika lety na plánovacím víkendu. Občanské sdružení v mém tehdejším bydlišti potřebovalo získat podporu místních obyvatel pro záměr vybudovat ekologický park. Přestože ne všichni byli tenkrát myšlence nakloněni, skvělým použitím této argumentační metody se povedlo získat většinu lidí a park se postavil.

♥ Druhým momentem, kdy jsem metodu ocenila, bylo jednání na předsednictvu bytového družstva. Naše domovní samospráva potřebovala získat souhlas pro investici, se kterou se původně nepočítalo. Díky výborné argumentaci se podařilo nejen získat prostředky, ale zajistit i stavební podporu, se kterou jsme vůbec nepočítali.

♥ Metodu jsem začala používat i při svých prezentacích v byznyse. A zjistila jsem, že funguje skvěle jak při hromadných akcích, tak při prezentacích jeden na jednoho.

Metoda 3 kroků účinné argumentace vám dá do rukou nástroj, který vám pomůže v každé situaci argumentovat přesvědčivě, efektivně a s nadhledem.

Jaké by to bylo, kdybyste...

zvýšili svou jistotu při  argumentaci 

zvedli počet lidí, kterým dokážete pozitivně ovlivnit život

 navždy odstranili neúčinné vrstvení argumentů na sebe 

 stali se argumentačním expertem

 dokázali říci vždy to, na co druhý uslyší

získali důvěryhodnost člověka, jehož názor má váhu

V byznyse se pohybuji už  30 let. Za tu dobu jsem měla spoustu příležitostí ověřit si v praxi, že určité postupy prostě fungují. A zpracovala jsem je pro vás do podoby jednoduché a účinné metody ...

... metody "3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE",
jejíž TRÉNINK vám přináším.

 

Díky tréninku metody 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE porozumíte logice struktury argumentace a naučíte se ji podle toho používat

Většina lidí, kteří chtějí druhé získat pro svou myšlenku, používají argumenty tak, jak jim zrovna vytanou na mysli. Nepřemýšlejí o jejich smysluplném řazení, jsou rádi, že je napadlo aspoň něco. A i kdyby si je chtěli nějak seřadit, většinou nevědí jak. Postupují metodou pokus - omyl a vlastně ani přesně nevědí, který argument zabral a který ne. 

Metoda 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE vás naučí řadit za sebou typy argumentů tak, aby měly maximální dopad a umožní vám cítit se v průběhu rozhovoru sebejistě a komfortně.

Díky tréninku 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE dokážete efektivně zasáhnout jak srdce, tak rozum toho, koho máte před sebou

Už jsme porozuměli tomu, že každý člověk je jiný a na každého platí něco trošku jiného. A přesto díky této metodě dokážeme oslovit všechny. Tím, že pochopíme rozdíl mezi emocionálními a racionálními důkazy a naučíme se je formulovat, oslovíme opravdu všechny.

Metoda 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE vám umožní oslovit nejen hlavu díky logice a faktům, která používáte. Stejně tak důležité, ne-li důležitější, je oslovit srdce - vzbudit pocity a emoce, které dokážou člověka pohnout k akci.  

Díky tréninku 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE dokážete argumentovat s jistotou, přehledem a jednoznačně lepším výsledkem.

Nejistota a obava z reakce v konkrétní situaci vždy vyvolává nepříjemné pocity. Jednak nám to ubírá motivaci a chuť jít do akce, jednak to vyvolává pnutí, které náš komunikační partner vnímá. Takže dost zásadním způsobem ovlivňují výsledek. 

Když budeme vědět, jak na to, když budeme mít jistotu, že v danou chvíli opravdu postupujeme podle osvědčeného schématu, i naše sebedůvěra a pozitivní nastavení bude na nás patrné. Budeme působit důvěryhodně a lidé nás budou vnímat jako experta.

Pokud budete postupovat v souladu s metodou 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE, lidé vám budou naslouchat a sami s vámi budou chtít  mluvit.  Budou ve vás vidět experta, který ví, o čem mluví.

V TRÉNINKU 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE ZÍSKÁTE:

  • ... dovednost poznat a rozlišit, které argumenty jsou pro druhého důležité a které ne
  • ... jistotu, kdy a jak použít emocionální, a kdy a jak racionální argumenty
  • ... informace, co je vůbec emocionální argument a jak ho vytvořím
  • ... vědomí, jakou sílu mají logika a fakta
  • ... návod, jak všechny ty informace vzít a "zabalit do úhledného balíčku" a použít v komunikaci
  • ... 2 pracovní listy, kde najdete prostor pro tréninky a cvičení tak, aby se vám postup dostal co nejdříve "do krve"

Během tréninku 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE získáte dovednosti a know-how, které vám umožní vždy argumentovat efektivně, cíleně a úspěšně.

Ptáte se, jak se k metodě 3 kroky účinné argumentace můžete dostat?

 

Za okamžik vám to řeknu, ale ještě předtím pro vás mám...

2 bonusy pro RYCHLEJŠÍJEDNODUŠŠÍ použití metody
3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE:

V.I.P. BONUS 1 - "SÍLA ARGUMENTAČNÍHO ŘETĚZCE"

Už víte, že jednotlivé argumenty mají různou povahu a různou sílu. A možná přemýšlíte, v jakém pořadí je vlastně použít. Dát ten nejsilnější hned na začátek a ty slabší použít už jen jako doplnění? Nebo začít těmi slabšími a ten silný dát až na konec? Nebo to prostřídat nějak jinak?

ŠABLONA "Síla argumentačního řetězce" vám umožní mít v řazení argumentů vždy jasno. Díky ní vždy dokážete vytvořit takový sled argumentů za sebou, že vaše argumentace bude silná a přesvědčivá. S ní se v rozhovoru budete cítit jistě a vždy budete vědět, jak silný argument právě teď máte použít.

 

Zvýší se počet vašich úspěšných rozhovorů.

Zvýší se váš kredit jako argumentačního experta.

V.I.P. BONUS 2 - "OTÁZKOTVŮRCE"

Naše argumentace je nejsilnější tehdy, když víme, které argumenty jsou pro našeho komunikačního partnera důležité. Někdy nám to spontánně řekne sám, někdy mu musíme trochu pomoci. Ale jak?

Nejlepší zjišťovací prostředek je otázka. Ale co když nevím, na co přesně a jak se vhodně zeptat? 

Co takhle mít vždy po ruce pomůcku, která mi umožní vždy a všude vytvořit a naformulovat přesně ty otázky, které potřebuji?

Ano, je to skvělá věc!

Je užitečné mít po ruce "tahák", který vám pomůže, když si právě nevíte rady.

Jak dostat od klienta přesně tu odpověď, kterou potřebuji slyšet?

Jak tu otázku položit, aby mu nepřipadala nevhodná?

Jak se zeptat maximálně přirozeně?

Jak to naformulovat, aby mi klient rozuměl a věděl, proč je dobré, aby mi odpověděl?

Jak navždy odložit nervozitu a strach, že nebudu vědět, jak dál?

 

Odpovědi na tyto otázky dostanete v podobě druhého V.I.P. bonusu, který vám poskytne jistotu při zjišťování důležitých informací od druhých. Jednoduchý tahák, který vám vždy napoví, jak vytvořit přesně tu správnou otázku, která bude fungovat.

V.I.P. bonusy posunou vaše argumentační umění na novou úroveň!

Mám pro vás dobré zprávy!

Hodnota tréninku 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE je 947 Kč

  • Pokud byste díky němu dokázali posílit svou argumentaci a získali snáze druhé na svou stranu, stálo by to za to?
  • Pokud byste díky němu dokázali podstatně zvýšit množství lidí, pro které je zajímavé to, co jim říkáte, stálo by to za to?
  • Pokud byste díky němu získali dovednost, kterou využijete i v soukromém životě a nikdy už vám ji nikdo nevezme, stálo by to za to? 
  • Pokud byste díky němu zvýšili svou vnitřní sebedůvěru a stali se experty argumentace, stálo by to za to?

Odpověděli jste aspoň jednou ANO?

 

Pak mám pro vás skvělou zprávu:

 

v rámci této exkluzivní nabídky jsem pro vás připravila speciální cenu. Za celý trénink metody 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE včetně bonusů zaplatíte jen:

947,-

449,- Kč

Co vám mohu slíbit? Vaši argumentaci budete zvládat s pohodou, profesionalitou a hlavně - s výsledky!

ALE

Jak se říká, samotný dobrý úmysl nikdy nikoho ještě nezachránil.  
Proto konečný výsledek záleží jen a jen na vás a vašem rozhodnutí jít do akce.

Zaručím vám, že dosáhnete výsledků, pokud se budete držet následujících kroků: 

 

→ rozhodnete se pro změnu a půjdete do akce

→ znalosti získané v tréninku začnete postupně používat v praxi a tím je přetavíte v dovednosti, které přinesou výsledky
→ využijete mou osobní podporu i podporu ostatních ve FB skupině MLM s radostí - Sdílna

JDETE DO TOHO?

  • Jednoduchá, jasně daná a fungující struktura argumentace
  • Konkrétní tipy a příklady emocionálních i racionálních argumentů 
  • Jasné schéma argumentačního řetězce
  • Ucelené knowhow tvorby a kladení otázek
  • Jedinečný postup, který přináší výsledky
  • Moje osobní podpora v uzavřené FB skupině

Prodejní cena tréninku je:

449,-

Až skončí odpočet, zvýhodněná nabídka tréninku bude FUČ...

Kupte si trénink dnes a výrazně ušetříte - více, než kdokoliv jiný
v budoucnu.
V lednu 2021 získáte přístup k celému tréninku 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE včetně bonusů.

Vaše rozhodování vám ještě ulehčím.

Jak garance funguje? 

Pokud budete v rámci tréninku postupovat systematicky krok za krokem, pokud dodržíte doporučený postup a jednotlivé metodiky, a i přesto se počet vašich úspěšných argumentací nezvedne, vrátím vám dvojnásobek částky, kterou jste do tréninku investovali.

Pro uplatnění garance mi napište email na lenka.fasterova@tiscali.cz a požádejte o uplatnění garance.

Pokud je vše jasné, není na co čekat. Skutečně můžete pouze získat!

Prodejní cena tréninku je:

 449,- Kč

Lenko, zní to všechno dobře, ale...

  • ... bude to opravdu fungovat? Co když s metodou nebudu mít úspěch a nikoho nepřesvědčím?
    Pokud budete následovat jednoduchá doporučení, výsledky uvidíte už po několika dnech. Lidé velmi rádi slyší argumenty, ke kterým vám sami dali indicie. A pokud je ještě správně seřadíte, svou přesvědčivost dostanete na úplně jinou úroveň.
  • Každý člověk je jiný, jak může fungovat jedno schéma na všechny?
    Metoda je na jednu stranu velmi konkrétní a na druhou velmi univerzální.
    U naprosté většiny lidí při rozhodování fungují stejné nebo podobné mechanismy. Takže metodu můžeme s úspěchem použít nejen v byznyse, ale v jakémkoli rozhovoru, kde potřebujeme člověka získat na svou stranu

  • Co když se to nedokážu naučit? Bude to asi složité.
    Jedná se o tři jednoduché kroky a doporučení, které si budete osvojovat v postupných krocích a do praxe je budete dostávat postupně. Pro lepší porozumění i zařazení metody do své praxe jsou k dispozici pracovní listy se cvičeními, která umožní si vše dopředu připravit a nacvičit. Člověk je zařízen na neustálé zdokonalování se a to, co zásadně ovlivňuje výsledek, je postoj. Ať už si řeknete, že to dokážete nebo že to nedokážete, v obou případech budete mít pravdu. Pokud pochybujete o tom, že zvládnete metodu 3 KROKŮ ÚČINNÉ ARGUMENTACE, zvažte, zda je pro vás účelné věnovat se byznysu a trénink si nekupujte.
  • Opravdu si při použití této metody budu připadat, že druhé nepřemlouvám?
    Tato metoda pracuje s tím, co je pro dotyčného opravdu důležité. Proto, pokud dodržíme systém, máme jistotu, že od nás náš komunikační partner uslyší přesně to, co slyšet potřebuje. Tím je jakékoli přemlouvání vyloučeno. Naopak, je to jedinečný způsob, jak se tohoto pocitu zbavit
  • Není lepší se řídit intuicí, než se šněrovat se do nějakých šablon?
    Přirozenost je pro byznys velmi důležitá. Každý jsme jiný a svou individualitu si chraňme. Základ umění komunikovat  tvoří zvládnutí základních principů a ty jsou pro všechny stejné. Na těchto základech pak můžeme budovat svou individualitu a jedinečnost, vyšperkovávat své komunikační i obchodní umění a tvořit si originalitu. Ale pokud podceníme základy, je to, jako bychom stavěli dům na písku. 

Teď už je rozhodnutí jen a jen na vás...

Pojďme si to zrekapitulovat:

Cena tohoto tréninku je  
   449,- Kč
_______________________________________________________
Za tuto cenu si můžete koupit třeba dvě večeře v restauraci nebo...

  • objevíte kouzlo metody 3 KROKY ÚČINNÉ ARGUMENTACE a lidé vám půjdou "víc na ruku"
  • začnete být ve své komunikaci mnohem úspěšnější
    než dosud a vaše výsledky se zlepší
  • dáte sv argumentaci jednoduchou, jasně danou
    a fungující strukturu
  • dokážete jít krok za krokem k úspěšnému přijetí vašich návrhů
  • cítíte se jako profík, který ví, co dělá