Inspirací pro tento článek mi bylo video Erica Worre zveřejněné na Facebooku začátkem března 2020. A protože jsou jeho myšlenky pro nás všechny, co se věnujeme síťovému marketingu nebo s ním zatím třeba jenom koketujeme, inspirativní a podnětné, přináším jejich hlavní „výcuc“.
Coronavirus je dnes závažným tématem, které hýbe celým světem. Je to téma, které přetřásají média na celém světě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Píše se o tom, co to pro lidstvo znamená, co mají lidé dělat, jak se mají chovat, …
Ale Eric mluvil o tom, co speciálně coronavirus znamená pro síťový marketing. Co byste měli udělat nebo mohli udělat, aby se věci pohnuly dopředu. Příspěvek má cenu i pro ty, kdo mají obavu jak ze samotného viru, tak z ekonomických dopadů situace. Cílem informací, které uvádí, je těmto lidem pomoci.
Coronavirus je teď už na celém světě, víme, že začal v Číně, ale teď už se týká v podstatě celé Zeměkoule. Dá se očekávat, že se bude dále šířit a že celá pandemie ještě nějakou dobu potrvá.
První Ericovo doporučení zní: Cokoli stojí za to, aby bylo zachráněno, propagujte!
Co tím myslí: lidé budou sedět doma, budou zavřené školy, situace dopadne na mnoho pracovních míst a postiženi budou zejména lidé v tradičních odvětvích průmyslu.
Nikdy v historii tady nebyl okamžik s tak obrovskou příležitostí pro lidi, kteří pracují nebo budou pracovat ze svého domova, kteří používají technologie pro to, aby dostali hodnotné produkty přímo k lidem, do jejich domovů.
Nikdy tady nebyla lepší příležitost jít za lidmi a říci jim: Podívej, jak by se ti líbilo pracovat přímo z domova? Vydělávat si na živobytí pomocí chytrého telefonu, tabletu nebo počítače? Budovat síť pomocí technologií a nemuset se potkávat s cizími lidmi a vystavovat se rizikům?
Je to právě okamžik, který přináší skutečně velkou příležitost oslovit opravdu každého a říci mu:
Proč nezačít trochu podnikat z domova? A proč nešířit kvalitní produkty a služby? Společnosti dopravují produkty svým klientům až do domu.
Erik neříká, že virus je příležitost. Říká, že virus vytváří příležitost, protože řada lidí bude zavřená doma. Budou sedět doma a přemýšlet, co mají dělat. Tohle je pro ně příležitost, jak si vydělat peníze. Je to příležitost pro nás, abychom pomohli lidem, kteří jsou situací zasaženi.
Není to o tom, abychom říkali: Bože, ať je na světě víc virů. NE! Je to o tom, že lidé budou paralyzováni, zavřeni doma, a my máme příležitost jim pomoci – aby něco dělali, aby vydělávali peníze. Je důležité, abychom dokázali tuto negativní situaci vidět i z jiné stránky a dokázali ji přetavit v něco, co může být pozitivní.
Druhá věc, o které Eric mluvil, jsou velké firemní akce – eventy. Lidé se ho ptají na to, jak v současné situaci eventy vnímá.
Eric říká, že se nedávno zúčastnil velké třídenní akce v Německu a chystá se na čtyřdenní trénink do Las Vegas. (Pozn.: jednalo se o začátek března 2020, od té doby se situace vyvinula). Eventy jsou životem firmy. Technologie mohou hodně pomoci, ale eventy jsou důležité.
Ericovy zkušenosti jsou následující:
Ale to hlavní je dát lidem vědět, že existuje příležitost vydělat si peníze pomocí technologií z bezpečí jejich domova.