"Spláchněte" své staré nefunkční postupy
objevte novou, jednoduchou a fungující metodu

"R I N S Y"

(metodu, kterou se průměrně nadaný člověk naučí za 25 dnů)

...a vaše schůzky s klienty se stanou výdělečnou aktivitou, která vám bude přinášet radostzábavu

Lenka Fasterová

maják, který svítí a inspiruje vás na vaší plavbě vodami síťového marketingu

Dávat si pozor na řeč těla. Více naslouchat. Méně mluvit. Prezentovat. Prodávat užitek. Překonávat námitky. Působit jako profík. Sledovat nákupní signály.

Všechna dílčí doporučení a rady jak vést schůzku
s klientem, aby byla úspěšná, jsou k ničemu, dokud neobjevíte jednoduchou, jasnou, logickou
a komplexní metodu "RINSY" ...

 

... která spolehlivě "spláchne" staré a nefunkční postupy a raketově zvýší úspěšnost vašich schůzek s klienty.

Pokud jste zastánci smysluplných, ucelenýchlogických řešení, která přinášejí výsledky, pak jsou tyto řádky určeny právě vám.

Buď metodu RINSY objevíte nebo...

  •   ... jdete cestou pokus - omyl a spoustu lidí si hned na začátku odradíte
  •  ... máte pocit, že vaše snaha nikam nevede a výsledky se nehýbou kupředu
  •  ... hodně toho víte a umíte o tom mluvit, ale nefunguje to, nikdo nic nechce
  • ... ztrácíte drahocenný časkonkurence nespí
  • ... utápíte se v sebeobviňování, že nejste dost dobří, abyste to dokázali
  • ... do akcí chodíte stále méně a přemlouváte se, abyste to nakonec nevzdali

A přitom stačí tak málo!

Co když existuje jednoduchý postup, který když si osvojíte, zaručí, že se dramaticky zvýší procento vašich úspěšných schůzek?
A
le nejen to!

Co byste řekli tomu, kdybyste díky této jednoduché metodě dokázali:

  • ... s naprostou jistotou projít celým průběhem schůzky
  • ... umět se lidí přirozeně zeptat, čím žijí, co je trápí a co potřebují
  • ... vědět, jak na sebe jednotlivé části logicky navazují a díky tomu být efektivní
  • ... celou schůzku si maximálně užívat a z klientů si dělat přátele
  • ... cítit se sebejistě, protože ovládáte postupy, které vedou k cíli
  • ... zásadně zvýšit procento úspěšných schůzek
  • ... své výdělky posunout na úplně novou úroveň
  • ... stát se někým, ke komu si ostatní chodí pro radu

Chcete být průměrný trápící se prodejce nebo profesionálně vykonávat činnost, která vám přináší nejen peníze, ale i radost? Pak je třeba vědět, že:

  • ... nezáleží na produktu
  • ... nezáleží na ceně
  • ... nezáleží na umění prezentovat
  • ... nezáleží na dílčích technikách, které použiji
  • ... nezáleží na umění přesvědčit

Jediné, na čem opravdu záleží, je umět vést cílený rozhovor pomocí metody "RINSY". 

V praxi to znamená: 

  • ... znát a dodržet logickou strukturu cíleně vedeného rozhovoru
  • ... krok za krokem projít všemi jeho částmi
  • ... přesně vědět, co kdy jak a proč mám dělat
  • ... mít dovednosti, které k jednotlivým fázím rozhovoru potřebuji
  • ... umět ze všech postupů a vychytávek vytvořit perfektně fungující celek, který šlape jako dobře namazaný stroj 

Jestli chcete mít opravdu úspěch při vašich schůzkách s klienty, nezáleží na jednotlivých skvělých vychytávkách, postupech a izolovaných dovednostech!

 

Důležité je umět vše skloubit do fungujícího celku a v tom je metoda "RINSY" nenahraditelná!

Znamená pro vás dostat se do cíle nejkratší cestou

Umožní vám cítit se dobře

Ušetří vám energii, čas i zklamání z neúspěšných schůzek

ŘÍKÁTE, ŽE TO NIKDY NEBUDETE UMĚT TAK, ABY VÁM TO FUNGOVALO? 

Dobrá zpráva je, že řada lidí, kteří si to také mysleli, už metodu RINSY používají v praxi a docela se s ní skamarádili. Přinesla jim totiž výsledky.

Jedná se o soubor dovedností, které se dají naučit. Stačí, když člověk následuje jednoduché kroky, které ho spolehlivě dovedou k cíli.

 

Pokud máte alespoň základní zájem o druhé a jste ochotni učit se novým věcem, máte vyhráno!

♥ Za 25 let mé obchodní, lektorské a trenérské praxe jsem se osobně setkala s řadou obchodníků. Zjistila jsem, že mnozí přistupují k vedení schůzky s klientem spíš intuitivně. Začínali v byznyse v období, kdy byli hozeni do vody a museli plavat. a postavili se k tomu tak, jak nejlépe uměli.  Dělají zbytečné chyby, a vůbec o tom nevědí. Dosahují třeba i dobrých výsledků, ale nadřou se.

♥ Byl to i případ Jaroslava, který byl při prvním setkání s metodou RINSY spíše skeptický. Pak si dal říct a alespoň některé prvky začal postupně zařazovat. A čím víc jich používal, tím byl nadšenější. A jeho zpětná vazba byla úžasná! Řekl mi: "Nikdy bych neřekl, že taková zdánlivá drobnost dokáže udělat tak velký rozdíl!" Ve firmě, kde s ostatními obchodníky neustále soupeřil o místa v první desítce, se náhle stal firemní jedničkou.

♥ S Erikou jsem se potkala na intenzivním kurzu obchodních dovedností, který jsem vedla v Loučeni ve Středních Čechách. Byla v té době obchodní manažerkou jedné velké společnosti a právě řešila nepříjemnou situaci ve firmě - náhlý úbytek zákazníků. Neslo to s sebou pokles obratu a ona ho potřebovala zastavit. Poté, co se seznámila s jedinečnou metodou "RINSY", pochopila, že toto je cesta. Pozvala mě do jejich společnosti, kde jsme její obchodní tým s metodou seznámili. Formou individuálních konzultací, koučinku a stínování v terénu jsme dosáhli toho, že obchodníci začali metodu opravdu používat. A výsledek na sebe nenechal dlouho čekat: úbytek zákazníků se nejen zastavil, ale začali přicházet i noví klienti a obratově na tom firma byla lépe, než kdykoli předtím.

♥ Metoda funguje skvěle i v síťovém marketingu a přímém prodeji. Já sama jsem v začátcích mého podnikání používala základní kameny této metody při budování obchodního týmu a vytváření sítě klientů pro společnost, která k nám právě přicházela na trh. Za velmi krátkou dobu se mi díky této metodě podařilo vybudovat tým více než 800 partnerů společnosti a stala jsem se první manažerkou společnosti v České republice, které bylo poskytnuto služební auto. Metodu jsem pak při své manažerské a trenérské činnosti zdokonalila a dnes se o ni dělím s těmi, kdo chtějí jednoduchý a účinný návod pro svůj byznys.

Žádný učený z nebe nespadl - a tady je skvělé know-how, které už pomohlo mnoha lidem.

MÁTE OBAVU, ŽE SE NEUMÍTE PTÁT?

PŘIJDE VÁM TO NEPATŘIČNÉ?

JE VÁM LÉPE, KDYŽ MLUVÍTE O TOM, CO VÍTE?

NEVÍTE KDY, JAK, NA CO A PROČ SE PTÁT?

Co když existuje jednoduchý návod, jak tvořit a klást otázky?
Co když existuje šikovná pomůcka, která nám umožní zeptat se vždy tak, jak potřebujeme?
Co když zjistím, že lidem může být příjemné odpovídat na opravdu dobré otázky?

 

Když se naučíte ptát, zlepšíte tím nejen výsledky ve vašem byznyse, ale i kvalitu svých vztahů.

♥ Techniky kladení otázek už skvěle znali lidé ve starověkém Řecku a Římě. Sokratova metoda výuky pomocí otázek se používá s úspěchem dodnes a stala se jedním z filozofických východisek koučinku.

♥ Voltaire,  osvícenský francouzský filozof, básník a spisovatel, mimo jiné řekl: "Posuzujte muže podle jeho otázek, ne podle odpovědí."

♥ Francis Bacon, anglický filosof, vědec, historik a politik, je autorem výroku: "Uvážlivá otázka představuje polovinu moudrosti."

♥ A Indíra Ghándí, zavražděná dvojnásobná indická ministerská předsedkyně, prohlásila:
"Síla klást otázky je vším lidským pokrokem."

Říká se, že nejlepším argumentem je mnohdy otázka. Lidé, kteří dokáží klást otázky a poté naslouchat odpovědím, jsou v životě mnohem úspěšnější než ti, co to neumí.

PŘEMÝŠLÍTE, PROČ SE VÁM NEDAŘÍ VZBUDIT ZÁJEM O PRODUKT NEBO SPOLUPRÁCI?
ZDÁ SE VÁM, ŽE NIKDO NIC NECHCE A VY OBTĚŽUJETE?

I v oblasti prodeje existuje funkční systém. Co se stane, když ho budu následovat?

- získám odpovědi na své otázky

- naučím se zjišťovat skutečné potřeby

- budu umět vyvolat zájem

- dokážu svou nabídkou přesně uhodit hřebíček na hlavičku

- budu se cítit sebejistě a komfortně

- zvednou se mi prodeje

- zákazníci mě budou sami vyhledávat

- vydělám víc peněz

- mé podnikání poroste

 

Když dodržíte jednoduché schéma a použijete metodu "RINSY", navždy spláchnete staré nefungující potupy a dostanete se k cíli rychleji a snadněji.

♥ Představte si situaci: potkáte muže nebo ženu svých snů, začínáte budovat vztah. Scházíte se, poznáváte se, děláte společné aktivity, sbližujete se. Teprve po nějaké době nabudete přesvědčení, že je to ta pravá nebo ten pravý a rozhodnete se pro společný život. Máte k sobě důvěru, víte, že je to dobré řešení, prostě to chcete.
Bylo by to stejné, kdyby žádost o ruku padla hned na prvním rande?
Co byste si pomysleli?
Souhlasili byste s tím?

♥ Podobné je to i v byznyse. Předpokladem k tomu, aby klient koupil nebo šel do spolupráce, je dodržení určitých pravidel, postupů. K nim potřebujeme dovednosti. A obojí - jak systém, tak dovednosti, naleznete v metodě "RINSY".

Metoda "RINSY" vás naučí nejen co a kdy dělat, ale také jak a proč to dělat. Získáte ucelený systém, který navíc můžete využít i v osobní soukromé komunikaci.

♥ Metoda "RINSY" je jediná věc, která dokáže poslat k ledu vaši
   nejistotu, obavy a strachy, jak schůzku zvládnout.

♥ Metoda "RINSY" je ÚČINNÁ METODA, která dokáže zvýšit vaši
   sebedůvěru, dát vám do rukou přesný nástroj pro efektivní
   a hladký průběh schůzky a přinést maximální zefektivnění vaší
   práce - méně času, méně námahy, méně nervů a VÝRAZNĚ LEPŠÍ
   VÝSLEDKY
!

Jaké by to bylo, kdybyste...

uměli dělat svou práci a měli z ní dobrý pocit

začali opravdu věřit, že si vybudujete život podle svých představ

měli víc peněz i času na život

zjistili, že vést dobře obchodní schůzky je zábava, která přináší peníze

měli stále dost kontaktů z doporučení

získali kredibilitu a důvěryhodnost jako expert v oboru

 si zajistili velmi slušné živobytí a přitom měli čas na sebe a své bízké

V byznyse se pohybuji už téměř 30 let. Za tu dobu jsem měla spoustu příležitostí ověřit si v praxi, že určité postupy prostě fungují. A zpracovala jsem je pro vás do podoby jednoduché a účinné metody ...

... metody "RINSY",
jejíž TRÉNINK vám přináším.

 

Díky tréninku metody RINSY porozumíte logické struktuře obchodní schůzky a naučíte se ji podle toho vést

Většina lidí, kteří se začínají věnovat prodeji něčeho nového nebo chtějí získávat lidi do týmu, postupují metodou pokus - omyl. Zvlášť když jim jejich zkušenější kolegové říkají: "To nic není, vždyť prodáváš celý život a vůbec o tom nevíš. Prostě svým známým řekneš, že máš něco zajímavého a uvidíš, půjde to skoro samo."

Ale jaká je realita? Lidé se trápí tím, že jim to nejde, výsledky nepřicházejí, zákazníci nemají zájem. Nadšení opadává, motivace mizí a nakonec se vzdáváme a naši cestu opouštíme.

Metoda RINSY vás provede logicky, krok po kroku strukturou schůzky, vysvětlí vám nejen co, ale také proč a jak dělat. Postup vám bude dávat smysl a přinese výsledky.

Díky tréninku metody RINSY se budete cítit v procesu vedení schůzky sebejistě a příjemně

Když nevíme, jak přesně na věc, vyvolává to naši vnitřní nejistotu. I přesto, že se snažíme ji zamaskovat, lidé jsou citliví a vnímaví a poznají ji. A hned je napadne: "Tenhle člověk je nějaký nervózní. Proč asi? Chce mě ošidit? Není si jistý sám sebou? Nebo tím, co mi chce nabídnout? Hmm, moc důvěry to ve mně nevzbuzuje..." A je to. 

Díky metodě RINSY získáte vnitřní klid a sebejistotu, kterou budete vyzařovat a přirozeně tím klienty přitahovat. Díky jednoduchým a logickým postupům a technikám, které metoda zahrnuje, vždy budete vědět, jak reagovat a jak v dané chvíli postupovat.

Díky tréninku metody RINSY získáte řadu přátel a svou práci si zamilujete.

Řada lidí má obavu začít s byznysem a s oslovováním potenciálních klientů. Mají strach, že si z přátel udělají nepřátele, že budou obtěžovat a že ja za to ostatní odsoudí. 

Pokud budete postupovat v souladu s metodou RINSY, stane se pravý opak. Lidé sami budou chtít s vámi mluvit. Budete příjemný společník, který ví, jak vést rozhovor, aby se v něm obě strany cítily dobře. A díky zájmu, který dokážete projevit, se z některých z nich vyloupnou i noví přátelé a partneři. Zjistíte, že umíte dělat profesionální práci, přinášet lidem užitek a radost a mít z toho skvělý pocit.

V TRÉNINKU METODY RINSY
KROK ZA KROKEM ZÍSKÁTE:

  • ... celou strukturu cíleného rozhovoru nejen na obchodní schůzce, takže už navždy budete umět postupovat maximálně efektivně a zajistit si tak vyšší procento úspěšných schůzek 
  • ... tipy pro "úspěšný průlet" všemi částmi rozhovoru, takže  "z nadhledu" uvidíte, kde se v rozhovoru právě nacházíte a budete mít jasné know-how jak jednotlivé části zvládnout, co na konci každé části musíte mít, abyste mohli postoupit o krok dál
  • ... doporučení a strategie pro vybudování vztahu s klientem, včetně tipů z byznys etikety. Umožní vám to už v začátku jednání vyvolat ten nejlepší profesionální dojem, vytvořit základ vztahu, který dále budete rozvíjet a dát klientovi pocítit, že vy jste ta pravá osoba, která mu v jeho situaci dokáže pomoci
  • ... ucelenou metodu tvorby a kladení otázek, tedy informace o tom kdy se ptát, na co se ptát a jak se ptát. Velmi často nejzapeklitější část rozhovoru díky tréninku zvládnete s lehkostí a grácií, přirozeně dokážete zjistit od klienta vše, co potřebujete, budete vědět, jaké typy otázek používat, jak je tvořit a jak se ptát, abyste se v tom s klientem oba cítili dobře
  • ... odstrašující příklady toho, jak se nikdy neptat, takže budete s naprostou jistotou vědět, jakým otázkám se obloukem vyhnout, na co se nikdy neptat a na co si prostě dát velký pozor. Protože to nejen nevede k cíli, ale naopak klienta to od nás vzdaluje.
  • ... tipy pro práci se získanými odpověďmi, k čemu a jak je využít a vytěžit na maximum. Zeptat se správně klienta, je pouze jedna strana mince. Na druhé straně musíme pozorně naslouchat a se získanými odpověďmi si musíme umět poradit. Díky jasnému návodu jak s nimi pracovat, čeho si všímat a co použít pro náš další rozhovor získáte dovednosti, které vám už nikdy nikdo nevezme.
  • ... jednoduchý návod, jak rozlišit mezi vlastnostmi (parametry) a výhodami produktu nebo služby a srozumitelné vysvětlení, proč je to tak důležité. Jedna z klíčových součástí tréninku vám dodá jistotu v prezentování produktu či služby a naučí vás říkat klientovi přesně to, co chce slyšet a na co je připraven. Díky jednoduché grafické šabloně porozumíte tomu, proč dokáží být špičkoví prodejci tak úspěšní.
  • ... jasný návod, jak přeformulovat vlastnosti ve výhody a jak nakonec prodat klientovi užitek právě pro ně., Takže vaše nabídka konkrétnímu klientovi bude vždy specifická, jedinečná a ušitá přímo "na míru".
  • ... konkrétní techniky a postupy, jak si říci o obchod, doporučené formulace závěrečných otázek. Závěr shůzek bývá zpravidla kamenem úrazu, lidé si mnohdy nedokáží říci o objednávku, schůzka nemá jednoznačný závěr a končí patem. Díky srozumitelnému a jednoduchému seznamu uzavíracích technik dokážete schůzku vždy ukončit úspěšně. Už nebudete odcházet s pocitem "to jsem teda po.∗.al/la", ale s vědomím, že jste udělali vše, co vám daná situace umožňovala.
  • ... 7 pracovních listů, kde najdete prostor pro tréninky a cvičení tak, aby se vám postupy dostaly co nejdříve "do krve"

Během tréninku Metody RINSY získáte know-how, které když budete následovat, vaše prodeje a výdělky vystřelí vzhůru a vy už nikdy nebudete průměrnými prodejci, ale vyhledávanými experty na pomáhání druhým.

VAROVÁNÍ: "Čarujme" s rozmyslem!

Než se pustíte do prodeje, vždycky přemýšlejte, jaký je váš produkt. Dává smysl? Je lidem užitečný? Pomáhá? Stojím si za jeho kvalitou?

Jakmile zvládnete metodu RINSY a začnete ji používat v praxi, dokážete lidi ovlivňovat. Je dobré si uvědomit tu moc, kterou člověk získá. Chovejte se proto zodpovědně, vyhýbejte se manipulaci a buďte féroví a čestní. Protože tu moc je velmi snadné zneužít.

 

Zacházejte prosím s metodou s rozmyslem. Pokud "stojíte na správné straně barikády", dokážete svými produkty a službami dělat svět kolem sebe lepším a pomáhat lidem. Přinášíte lidem naději, ať už na lepší zdraví, krásu, zážitky nebo celkovou kvalitu života. 

 

Když svou činností přinášíte druhým radost a užitek, život vám to vrátí. Ve zkvalitnění života, v získání více času na sebe a své blízké, ve zlepšení finančního zajištění, ve svobodě, v cestování nebo v pocitu, že dokážeme být druhým prospěšní.

Ptáte se, jak se k metodě RINSY můžete dostat?

Za okamžik vám to řeknu, ale ještě předtím pro vás mám...

3 bonusy pro RYCHLEJŠÍJEDNODUŠŠÍ použití metody RINSY:

V.I.P. BONUS 1 - "OTÁZKOTVŮRCE"

Co takhle mít vždy po ruce pomůcku, která mi umožní vždy a všude vytvořit a naformulovat přesně ty otázky, které potřebuji?

Ano, je to skvělá věc!

Než se naučíte naprosto bezpečně tvořit přesně ten správný typ otázky, kterou zrovna potřebujete, je užitečné mít po ruce "tahák", který vám pomůže, když si právě nevíte rady.

Jak dostat od klienta přesně tu odpověď, která mi umožní jít dál?

Jak tu otázku položit, aby mu nepřipadala nevhodná?

Jak se zeptat maximálně přirozeně?

Jak to naformulovat, aby mi klient rozuměl a věděl, proč je dobré, aby mi odpověděl?

Jak navždy odložit nervozitu a strach, že nebudu vědět, jak dál?

 

Odpovědi na tyto otázky dostanete v podobě prvního V.I.P. bonusu, který vám poskytne jistotu v jedné z nejdůležitějších částí prodejního rozhovoru. Jednoduchý tahák, který vám vždy napoví, jak vytvořit přesně tu správnou otázku, která bude fungovat.

V.I.P. BONUS 2 - "SVAČINKA ZA DOBRÉ PENÍZE"

Že jste z toho vedle, jak ta jedle? Co to má být? Svačinka zo dobré peníze...

Ani se vám nedivím. Taky bych nevěděla.

Druhý V.I.P. bonus, který vám pomůže jasně, srozumitelně a klientsky přívětivě odprezentovat klientovi cenu vašeho produktu nebo služby, je tady!

Je pro vás obtížné sdělit zákazníkovi cenu, zejména pokud vy sami ji vnímáte jako "poněkud vyšší"?

Reagují vám klienti na sdělení ceny odmítavě?

Chcete to změnit? Chcete, aby reagovali pozitivně?

Pak vám skvěle pomůže ŠABLONA se dvěma unikátními technikami prezentace ceny nazvaná tak divně: Svačinka za dobré peníze. Proč tento název? Dozvíte se spolu s metodami.

Od chvíle, kdy začnete tyto metody používat, klesne počet klientů, kteří se na ceně zaseknou.

Zvýší se počet vašich úspěšně dokončených prodejů.

Zákazník i vy se při rozhovoru o ceně budete cítit víc v pohodě.

V.I.P. BONUS 3 - "KDE NAJDU UŽITEK?"

Skvělá a jednoduchá pomůcka - grafická šablona, podle které vždy najdeme užitek pro konkrétního klienta, bezchybně dokážeme rozlišovat mezi pojmy jako jsou parametry, vlastnosti, výhody a užitky a bez zaváhání je správně v rozhovoru použijeme.

Ztrácíte se v pojmologii?

Klient chce užitek a vy vlastně nevíte, co to přesně je?

Chcete si být jisti, že postupujete opravdu tou nejlepší cestou?

Že poskytujete přesně ty informace, které mají cenu právě pro tohoto jedinečného klienta? 

Chcete se navždy zbavit průměrnosti a být skvělým poradcem, který klientům dokáže vždy brnknout na tu správnou strunu?

Pak je šablona Kde najdu užitek? opravdu pomůckou, která dokáže "vytrhnout trn z paty".

Díky V.I.P. bonusům se stanete mistry ve vedení obchodních schůzek.

Mám pro vás dobré zprávy!

Hodnota podobných tréninků ve světě se pohybuje od 400 eur výše.

U mne TRÉNINK metody RINSY získáte za 3 550 Kč, tj. cca 140 eur

  • Pokud byste díky němu dokázali zvednout své prodeje a vydělávat pravidelně víc peněz, stálo by to za to?
  • Pokud byste díky tomu dokázali podstatně navýšit množství svých loajálních zákazníků a partnerů, stálo by to za to? 
  • Pokud byste díky tomu získali dovednosti, které využijete i v soukromém životě a nikdy už vám je nikdo nevezme, stálo by to za to? 
  • Pokud byste díky tomu zvýšili svůj náskok před konkurencí a vždy byli o krok napřed, stálo by to za to? 

Odpověděli jste aspoň jednou ANO?

 

Pak celý trénink metody RINSY včetně bonusů a pracovních listů může být váš za:

3 550 Kč

Co vám mohu slíbit? Vaše rozhovory s klienty budete zvládat s pohodou, profesionalitou a hlavně - s výsledky!

ALE

Jak se říká, samotný dobrý úmysl nikdy nikoho ještě nezachránil.  
Proto konečný výsledek záleží jen a jen na vás a vašem rozhodnutí jít do akce.

Zaručím vám, že dosáhnete výsledků, pokud se budete držet následujících kroků: 

→ rozhodnete se pro změnu a půjdete do akce

→ znalosti získané v tréninku začnete postupně používat v praxi a tím je přetavíte v dovednosti, které přinesou výsledky
→ využijete mou osobní podporu i podporu ostatních ve FB skupině MLM s radostí - Sdílna

JDETE DO TOHO?

Celý trénink metody RINSY i se všemi bonusy  získáte za cenu 3 550,- Kč:

  • Jednoduchá, jasně daná a fungující struktura schůzky
  • Provedení každou jednotlivou částí zvlášť
  • Konkrétní tipy a formulace, schémata a návody pro úspěšné uzavření obchodu
  • Podrobné metodiky kroků potřebných k posunům
  • Ucelené knowhow tvorby a kladení otázek
  • Jedinečný postup, který přináší výsledky
  • Moje osobní podpora v uzavřené FB skupině

Možná teď čekáte, že vám nabídnu garanci. Vrácení peněz v případě nespokojenosti nebo něco na ten způsob. Kvalitu tréninku Metody RINSY garantuji tím, že vám garanci nenabídnu. Proč?

 

FÉROVÁ NEGARANCE

Za svou prací si stoprocentně stojím a tento trénink není výjimkou. Garantuji vám, že kroky, které se v tréninku naučíte, fungují. Ovšem s jednou podmínkou: že je budete používat v praxi. 
A protože to je věc, která leží výhradně v okruhu vaší působnosti a odpovědnosti, nedám vám garanci zvednutí obratu nebo zlepšení prodejních výsledků. Protože to záleží na vás. Podnikatelský úspěch je totiž výsledkem vašeho rozhodnutí, nikoli prohlášení "já to teda zkusím".

Pokud však metodu RINSY opravdu budete v praxi používat, výsledky se dostaví s takovou jistotou a samozřejmostí, jako se dostavuje den po noci nebo jaro po zimě. 

 

Pokud je vše jasné, není na co čekat. Skutečně můžete pouze získat!

Cena tréninku je:

 3 550 Kč

Lenko, zní to všechno dobře, ale...

  • ... bude to opravdu fungovat? Co když s metodou nebudu mít úspěch a nikdo nic nebude chtít?
    Pokud budete následovat jednoduchý systém, výsledky uvidíte už po pár týdnech. I velmi úspěšným obchodníkům se po aplikaci metody RINSY zvedají obraty v průměru o dalších 20%. A co je důležité - zásadně se zvyšuje loajalita zákazníků a množství jejich opakovaných nákupů.
  • Každý člověk je jiný, jak může fungovat jediné schéma na všechny?
    Metoda je na jednu stranu velmi konkrétní a na druhou velmi univerzální.
    U naprosté většiny lidí při rozhodování fungují stejné nebo podobné mechanismy. Takže metodu můžeme s úspěchem použít nejen v byznyse, ale v jakémkoli cíleném rozhovoru, kde se potřebujeme domluvit (třeba s partnerem o tom, kam pojedeme na dovolenou :-)).

  • Co když se to nedokážu naučit? Bude to asi složité.
    Způsob, kterým si budete osvojovat postupy doporučované v metodě RINSY, je postupný, logicky jeden celek navazuje na druhý, budete mít k dispozici schémata, taháky, checklisty a šablony. Člověk je zařízen na neustálé zdokonalování se a to, co zásadně ovlivňuje výsledek, je postoj. Ať už si řeknete, že to dokážete nebo že to nedokážete, v obou případech budete mít pravdu. Pokud pochybujete o tom, že zvládnete metodu RINSY, zvažte, zda je pro vás účelné věnovat se byznysu a trénink si nekupujte.
  • Opravdu si při použití této metody budu připadat, že klientovi nic nevnucuji?
    Tato metoda se s vnucováním čehokoli klientovi vylučuje. Naopak, je to jedinečný způsob, jak se tohoto pocitu zbavit
  • Není lepší se řídit intuicí a nešněrovat se do nějakých šablon?
    Přirozenost je pro byznys velmi důležitá. Každý jsme jiný a svou individualitu si chraňme. Základ umění prodávat  tvoří zvládnutí základních principů a ty jsou pro všechny stejné. Na těchto základech pak můžeme budovat svou individualitu a jedinečnost, vyšperkovávat své obchodní umění a tvořit si originalitu. Ale pokud podceníme základy, je to, jako bychom stavěli dům na písku. 

Teď už je rozhodnutí jen a jen na vás...

Pojďme si to zrekapitulovat:

Cena tohoto tréninku je  
 3 550,- Kč
_______________________________________________________
Za tuto cenu si můžete koupit třeba dvě nádrže benzínu
do vašeho auta nebo...

  • objevíte kouzlo metody RINSY a obchod se stane vaším koníčkem
  • začnete být ve svém podnikání mnohem úspěšnější
    než dosud a vaše výdělky skokově porostou
  • dáte svým schůzkám s klienty jednoduchou, jasně danou
    a fungující strukturu
  • dokážete jít krok za krokem k úspěšnému uzavření
  • cítíte se jako profík, který ví, co dělá